layout

zondag 15 mei 2016

KADO DOOSJES!!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Leuk dat je op deze eerste Pinksterdag een bezoekje komt brengen.

Afgelopen week heb ik een heel leuk kadootje gehad, vond ik zo lief.
En ja jullie raden het al, dat moest ik ook proberen na te maken.
Nou het is gelukt hoor!

Heb er vandaag 2 gemaakt.
1 voor een geboorte en 1 voor een verjaardag.
In die van de verjaardag heb ik nog niks in gedaan maar in die van de geboorte heb ik alvast sokjes gedaan en deze week even kijken wat ik er nog meer in doe.

Ik vond ze zelf heel goed gelukt.






Mochten jullie vragen hebben,mag je me een mailtje sturen.

Leuk dat je weer even bent langs geweest en wens jullie

fijne dagen en tot een volgende keer.

Groetjes van Greet.


1 opmerking:

jean zei

Wat prachtig gemaakt erg leuk om weg te geven of ontvangen