layout

zondag 25 januari 2015

GEBORDUURDE KAARTEN!!!

Hallo allemaal.

Ten eerste wil ik iedereen die mij gefeliciteerd hebben (op welke wijze dan ook) met mijn verjaardag,
heel hartelijk bedanken.
Ook bedank ik iedereen die een reactie heeft achtergelaten op mijn vorige kaarten.

Na gelukkig weer beter te zijn na de griep, plaats ik nu 2 geborduurde kaarten.
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.

Bij deze wil ik jullie even laten weten dat bij 't Hobby Hoekje "De Linge" te Leerdam de babytruitjes
weer op voorraad zijn.

Dit zijn de kaarten:









Leuk dat je weer even de moeite hebt genomen om langs te komen.

Fijne avond en (werk)week allemaal.

Lieve groet van Greet,




12 opmerkingen:

Wies zei

Hallo Greet,
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Mooie geborduurde kaarten heb je gemaakt. Alles past mooi bij elkaar.
Groetjes, Wies

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,wat een gemene griep was dat, mijn man en ik zijn ook flink ziek geweest.
Prachtige borduurkaarten heb je gemaakt, vooral de 1ste is schitterend,
liefs Ans

GerJanne zei

Hoi Greet,
alsnog van harte! Je kaarten zijn heel fijntjes! Dat doe ik je niet na.
Groetjes,
GerJanne

jean zei

Prachtige kaartjes en nog gefeliciteerd

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterende borduurkaarten!
groetjes Anita

sjanie zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, Greet.
Wat heb je mooie kaarten geborduurd zeg, prachtig.

Liefs, Sjanie

Bea zei

Twee prachtig geborduurde kaarten Greet, mooie patronen, de tweede vind ik supermooi....

groetjes Bea.

Margo zei

Hoi Greet,
dat zijn prachtige kaarten !
Nog gefeliciteerd met je verjaardag !
Gelukkig ben je genezen van de griep, bij mij gaat het nu thuis rond, gewoon afwachten to thet mijn beurt is ...
Groetjes
Margo

Cards en Box bij Lady M zei

twee heel mooie geborduurde kaarten groetjes maartje

De Wantjes zei

Hele mooie Geborduurde kaartjes,
Groetjes, Marijke

marian zei

Hallo Greet,
Het zijn weer prachtige kaarten en erg mooi borduurwerk.
Groetjes van Marian.

marjo zei

he ik krijg er weer helemaal zin in, maar ja de tijd.... ze zijn weer erg mooi Greet je borduurkaarten!!

groetjes Marjo de Leeuw