layout

zondag 9 maart 2014

TROUWKAART EN FOTOLIJSTJE !!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Ten eerste willen wij (Ad en ik) de mensen bedanken voor de felicitaties en meeleven omtrent de geboorte van ons kleinzoontje.
Hij is nu 4 weken oud en weegt iets meer dan een 1 kg.
Dus hij doet het naar omstandigheden goed al leven we nog wel van dag tot dag.
We zijn trots op onze kleine vechter , z'n broertje van 2 en zijn ouders.

Jullie begrijpen dat de creativiteit van mij op een heel laag pitje staat.
Doe niet zoveel op het ogenblik maar beetje bij beetje komt dat wel weer.
Vandaag wil ik jullie een trouwkaart en fotolijstje laten zien.
Het fotolijstje heb ik gekocht bij Erika en de artikelen waar ik het mee bewerkt heb en die van de trouwkaart heb ik van 't Hobby Hoekje "De Linge".










Mochten jullie nog vragen hebben over deze creaties, dan mag je me altijd mailen (maurik2001@hetnet.nl).

Leuk dat je weer even bent langs geweest en tot de volgende creatie.

Lieve zonnige groet van,
Greet.

26 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Fijn dat het kleine mannetje zo'n vechtertje is en natuurlijk leef je van dag tot dag.
de rust komt pas wanneer hij naar huis mag.
Je hebt toch nog 2 kaartjes gemaakt en ze zijn beide prachtig.
Sterkte met alles je zult het vast heel erg druk hebben met oppassen en reizen.
groetjes Anita

jolanda zei

prachtige kaartjes

ivoorwit.blogspot.com zei

Geweldig dat het goed gaat met dit kleintje! Geniet er van.
Je kaarten zijn heel mooi en de productie daarvan komt vanzelf weer als het weer wat rustiger is.
Groet, Thea

Ankie vd Polder zei

Ha Greet, fijn om de optimistische berichten over jullie kleinzoon te lezen. Je kaarten zijn echt practig geworden. Sterktenog voorlopig en hopelijk gaat het snel naar wens met de kleine man. Groetjes, Ankie

Mar Knutsel zei

Je kaarten zijn prachtig hoor,en sterkte verder met jullie kleinzoon.

Groetjes Marian

Cards en Box bij Lady M zei

gelukkig gaat het beter met je kleinzoon het is altijd even schrikken he zo klein je hebt wel twee heel mooie creatie,s gemaakt groetjes maartje

ellyscard creatief zei

Prachtige kaarten Greet.
Gr Elly

Joke zei

Super mooi Greet!!!!!!!! En wat ik al zei afgelopen week doe het rustig aan en de kaarten komen vanzelf weer!!!
Je heb nu andere dingen die veel belangrijker zijn aan je hoofd!!!
Sterkte!!!!!!!!!!

Joke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bea zei

2 Prachtige kaartjes Greet, doe het rustig aan, je kleinzoon lijkt me een vechtertje....

groetjes Bea.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
Gelukkig dat je kleinzoon wat aankomt. Lijkt me ook wel spannend allemaal. Hopen dat het allemaal goed gaat komen. Zelf hebben wij een tweeling gekregen en dat waren ook kleine meisjes, maar niet zoooo klein. Nu zijn ze inmiddels al weer 21 jaar.

Groetjes, Astrid.

lenywim35 zei

Hi Greet,
Fijn, dat het toch al iets beter gaat met je kleinzoon. Wat zijn dat spannende dagen voor jullie. Streek daar je energie maar in meis. Dat bloggen komt wel, als je er aan toe bent. Ik vond het leuk dat je weer langs geweest bent, maar ik begreep best, dat al je tijd voor hen is. Je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt. en het plaatje op de onderste is heel bijzonder. gr leny w

Annette zei

Ha die Greet! Van harte gefeliciteerd met dat kleine prulletje! Komt goed met dat vechtertje! Je kaartjes zijn prachtig!
XoxoAnnette

GerJanne zei

Hoi Greet,
wat fijn dat het zo'n vechtertje is...toch een zorg!
Je creaties zijn weer zoals we gewend zijn: heel mooi!
Lieve groet,
GerJanne

Wies zei

Hallo Greet,
Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Fijn dat het een kleine vechter is en het naar omstandigheden goed met hem gaat.
Mooie trouwkaart heb je gemaakt. Het fotolijstje vind ik ook erg leuk.
Groetjes, Wies

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Gelukkig is het kleine maannetje een vechter en hoop dat het allemaal goed zal gaan..
Ik vind je trouwkaart heel erg chique en het fotolijstje (heb even gekeken bij Erika) is heel erg mooi geworden, leuk om weer wat van je te zien, liefs Ans

Trijntje zei

Hoi Greet , fijn om te lezen dat het met jezelf ook wat beter gaat. Ja als je niet lekker bent heb je niet zo veel zin in knutselen. Maar deze kaarten zijn weer heel mooi. Gelukkig dat het met je kleinzoon ook beter gaat. Ik wens je veel sterkte . Groeten Trijntje

Erika zei

Wat een mooie kaart!
En het fotolijstje had ik natuurlijk al gezien, ik heb 'm gelijk even op m'n Facebook gezet.

Sterkte voor jullie en tot ziens/mails!

Groetjes Erika

marian zei

Hallo Greet,
Je kaarten zijn weer ontzettend mooi zoals gewoonlijk.
Fijn dat het beter gaat met dat kleine mannetje.Ik weet er alles van, wij hebben hetzelfde meegemaakt met ons kleinkind. Sterkte gewenst hoor.
Groetjes van Marian

Anita van Merode zei

Hoi Greet,
prachtige kaarten! Hele mooi!
Fijn dat het de goede kant uit gaat met het kleine vechtertje, dijn te horen.
Geniet ervan!
Groetjes Anita

Petra zei

Hoi Greet,
Wat fijn voor het goede nieuws over jullie kleinzoon. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt meid!!
Knuffel, Petra. xxx

Aukje zei

Ze zien er allebei prachtig uit!!
groetjes Aukje

Unknown zei

Fijn dat de goede kant op gaat met jullie kleine vechtertje! Je kaart en fotolijstje zijn werkelijk prachtig!

Groetjes, Priskilla

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
Sterkte voor jullie allemaal.
Groetjes Trudy

AnDo zei

Hoi Greet,

Nog van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon,en fijn om te lezen dat het nu beter gaat.
Jouw creaties zijn weer helemaal top, dat lijstje is ook erg mooi.

Groetjes Ans.

Aartje zei

Hallo Greet, had je vorige bericht gemist en ik wil jullie dan ook nog van harte feliciteren met jullie kleinzoon. Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met hem en dat hij zo vecht. Geniet ondanks de zorg die er is van hem.
Je hebt ondanks alle zorgen prachtige kaarten gemaakt,
Groeten, Aartje