layout

donderdag 16 januari 2014

UITSLAG VERRASSING !!!!

Hallo Allemaal,

Bij deze wil ik iedereen die een reactie heeft gegeven op mijn vorige kaart heel hartelijk bedanken.
En niet te vergeten de felicitaties voor mijn verjaardag afgelopen maandag, dank jullie wel.

Heel leuk dat jullie zo enthiousiast hebben mee gedaan om kans te maken op de verrassing.

De winnaars zijn bekend.

De winnares die een reactie heeft gegeven op mijn blog is...............ANITA VAN MERODE.

De winnares die een reactie heeft gegeven  via de email is...............MEVR. MESMAN.

Dames hartelijk gefeliciteerd met jullie prijs en wens jullie er veel hobbyplezier mee.

Anita wil je even je adres naar mij toe mailen (maurik2001@hetnet.nl
Dan stuur ik je gewonnen prijs zo gauw mogelijk naar je toe.

DIT IS WAT JULLE HEBBEN GEWONNEN.



Dan wens ik iedereen nog een hele fijne dag toe en tot gauw.

Lieve groet van Greet.

5 opmerkingen:

Wies zei

Hallo Greet, Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt gehad.
De beide winnaressen gefeliciteerd met jullie prijs.
Groetjes, Wies

Ans Gilbert zei


Hoi Dames,
van harte gefeliciteerd met jullie verrassing, leuke prijs..groetjes Ans

Hoop dat het nu lukt, probeer steeds een reactie achter te laten..

Tineke van der Linden zei

Beide winnaars van harte gefeliciteerd en Greet, bedankt voor het verloten.
Groetjes Tineke

lenywim35 zei

Hi Greet,
Heb je een leuke verjaardag gehad. Je had voor de beide winnaressen een leuke prijs. Dames gefeliciteerd.
Op de kaart van vandaag bij mij heb ik 2 van die mooie donkerrode rozenknopjes gedaan. Staat heel apart op de kaart. gr leny w

Anita van Merode zei

Wow, ik zie dat ik 1 van de winnaars ben. Super leuk! dankjewel! Beetje late reactie, sorry, hopelijk kan het nog.
Ook de andere winnaar, van harte! Super leuke prijs! Ik heb inmiddels al een mailtje gestuurd.
Hopelijk is deze goed aangekomen.
Groetjes Anita