layout

zondag 3 november 2013

KERST KAARTEN!!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Wat leuk dat je weer even een bezoekje komt brengen en hoop dat je wat ideetjes opdoet bij het zien van mijn creaties.
Op mijn vorige kaart heb ik weer hele leuke en lieve reacties gekregen, daar wil ik jullie weer heel hartelijk voor bedanken.
Vandaag laat ik jullie twee kaarten zien, één die ik vandaag heb gemaakt met mica en een nieuw plaatje van Amy's Design en één met de Spelbinder S4-356 die ik heb geborduurd.



Ik hoop dat ik jullie weer een idee heb gegeven met deze kaarten en dat je ze leuk vind.
Zelf ben ik erg tevreden en vindt ze best wel mooi geworden en dat is belangrijk.
Fijne zondag allemaal en tot gauw.

Lieve groet van Greet.

22 opmerkingen:

Aukje zei

Ze zien er allebei prachtig uit! Mooie plaatjes en schitterende mallen heb je gebruikt.
groetjes
Aukje

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooie kaarten zijn dit weer en zulke mooie mallen top groetjes maartje

Erika zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt zeg!

Groetjes Erika

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Wat zijn ze mooi, helemaal verschillend..ik moest toch de foto vergroten en toen zag ik het, dat ziet er prachtig uit..je andere met mica is ook heel erg mooi, liefs van Ans

Ghea zei

Twee kaarten en o zo verschillend helemaal GEWELDIG!!!!! prachtig meis.
Liefs Ghea ♥

Suzan zei

Hallo Greet,

Wat heb je er mooie kerstkaartjes opgezet!!
Groetjes Suzan

Bea zei

2 Prachtige kaartjes Greet, super mooi gemaakt...

groetjes Bea.

Aartje zei

Wat een schitterende kaarten, vooral de bovenste met die handschoenen vind ik prachtig.
Groeten, Aartje

Joke zei

heel mooi weer Greet!!!!!!!!!!

Creanita60.blogspot.nl zei

Ze zijn alle 2 weer prachtig geworden.
groetjes Anita

Wil zei

Prachtige kaarten Greet! Maar wat een werk heb je gehad met dat borduren?! Het ziet er in ieder geval heel erg mooi uit!

groetjes,Wil

Kitty Dieleman. zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit weer.

Groetjes Kitty

Erica ♥ zei

Wat heb je schitterende kaarten
gemaakt, toppie ☺
Liefsss Erica ☼

marian zei

Hallo Greet,
Ik vind je kaartjes niet alleen mooi maar zelfs schitterend, ik heb weer een een heel leuk idee opgedaan hoor.
Groetjes van marian.

Kaartenkraam zei

Mooie kaarten Greet, de eerste vind ik echt schitterend!

groetjes van Ank

Lenie zei

wat een prachtige kaarten voor de kerst.
groeten Lenie

Unknown zei

wat een prachtige kaartjes greet!
heel mooi gedaan met de mica!
groetjes doris

Jokecreatief zei

Wat een leuke kaartjes weer, mooi afgewerkt en hele mooie kleuren.
groetjes Joke.

Sarah - Crea S zei

Prachtige kaarten weer Greet!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Tineke van der Linden zei

Prachtig zijn beide kerstkaarten Greet! Vooral de bovenste vind ik heel erg mooi.
Groetjes Tineke

Trudy zei

Wat een schitterende kaarten Greet,
Groetjes Trudy

AnDo zei

Prachtige kaarten Greet.
De kleuren spreken mij ook erg aan.

Lieve groetjes Ans.