layout

zondag 24 november 2013

KERST en VERJAARDAGSKAART !!!!

Hallo allemaal.

Ben op jullie blog wezen kijken, voor zover jullie een blog hebben, wat een schitterende creaties heb ik gezien.
Jullie mogen trots zijn op jezelf hoor!!!!!!!

Op mijn vorige kaarten heb ik weer hele leuke en lieve reacties gekregen, daar wil ik jullie heel hartelijk voor bedanken.

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien.
Een kerstkaart en een kaart die ik gemaakt heb voor Ad (mijn man) z'n verjaardag.
Hij is vandaag 55 jaar geworden en ik vond in zijn fotoalbum zo'n leuke foto, dat ik daar een kaart van heb gemaakt.
Hij is daar ongeveer 5 jaar.
Nou ik moet zeggen, hij vond hem heel mooi!!

Dit zijn de kaarten:




Misschien heb ik jullie op een idee gebracht  met deze kaarten.
Mocht je vragen hebben, mag je me altijd mailen.

Ik vond het heel leuk dat je weer even de moeite hebt genomen om langs te komen.

Fijne avond allemaal en een lieve groet van,

Greet.




22 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

hallo greet van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man wat een leuk kaartje he je voor hem gemaakt ook je drieluik vind ik erg mooi groetjes maartje

Trijntje zei

Hoi Greet. Leuke kaarten heb je gemaakt. nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man, Groeten Trijntje.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten weer. Leuk idee ook met de foto en nog gefeliciteerd.

Groetjes, Astrid.

Bea zei

Prachtige kaarten Greet, mooie 3luik, proficiat met de verjaardag van je man....

groetjes Bea.

Mar Knutsel zei

Wat een geweldige mooie kaarten,en die voor je man wat leuk met dat fotootje.

Groetjes Marian

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Greet, alsnog van harte gefeliciteerd met je man. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Dit is smullen met de ogen, hihi, complimentjes hoor. Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Erg leuk Greet een schitterende kerstkaart. Leuk gedaan met die dieren en die tekst in het midden. En die kaart voor je broer is ook top. Lijkt me een rare gewaarwording als je de kaart open doet en je ziet jezelf 50 jaar terug.
groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Wat zijn je kaarten prachtig, ik vind de verjaardagskaart voor je man super, nog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag, liefs Ans

Engelchen zei

waowwww, wat mooi Greet :)
Allebei je kaartjes zijn super.
Groetjes Geesje

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd met je man, en woww
dat is een hele gave kaart die je
voor hem gemaakt hebt !
Je 3-luik vind ik ook super !
Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
Liefss van Erica ☼

Creanita60.blogspot.nl zei

hoi Greet,

Gefeliciteerd met je man zijn verjaardag.
En beide kaartjes zijn weer prachtig geworden.
groetjes Anita

Ria zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt!

marian zei

Hallo Greet,
Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je man. en wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Oh wat een gave kaart voor je man, Greet! Het is echt een vintageplaatje! Zo leuk, zeker op Koninginnedag of zo. Ook de drieluikkaart is een plaatje!
groetjes,
GerJanne

sjanie zei

Wat een prachtige drieluik kaart voor de kerst, Greet.
En de kaart voor je man vind ik ook super.
Gefeliciteerd nog met zijn verjaardag.

Liefs,
Sjanie

jolanda zei

gefeliciteerd.
mooie kaartjes

Aukje zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt! Het 3-luik ziet er super uit :-))
groetjes
Aukje

Mieke'S zei

Hoi Greet,
Je hebt weer mooie kaartjes gemaakt!
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Heel leuk met een foto uit zijn jeugd.
Groetjes Mieke'S

Erika zei

Beter laat dan nooit: nog van harte gefeliciteerd met je manneke!!! Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

Supermooie kaarten heb je gemaakt!

Groetjes Erika

Lenie zei

gefeliciteerd met je man zijn verjaardag en prachtige kaarten gemaakt.
groeten Lenie

AnDo zei

Hoi Greet,
Alsnog gefeliciteerd met jouw man, en wat een prachtkaart hem jij voor hem gemaakt, deze zal ie gaan inlijsten...........denk ik.
Ook de drieluik is heel mooi gedaan.
Tot gauw weer.......

Lieve groetjes Ans.

Lisanne zei

Wauw Greet, deze kaarten zien er TOPPIE uit!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/