layout

zaterdag 27 juli 2013

Kaart zonder tekst !!

Goedemorgen allemaal.

Vandaag maar even een kaart laten zien die ik vorige week heb gemaakt.
Het is weer een kaart in het paars, maar vind hem zelf best wel mooi.
Je kunt wel merken dat het vakantietijd is, het is toch wat rustiger op de blogs maar even lekker genieten van de vakantie is ook erg fijn.
Op mijn vorige kaart heb ik zowel op de blog als persoonlijk hele leuke en lieve reacties gekregen,
daar wil ik jullie allemaal weer heel hartelijk voor bedanken.
De kaart die ik vandaag laat zien is een voorbeeldkaart voor 't Hobby Hoekje "De Linge" Markt 20a te Leerdam, zeker de moeite waard om eens een keer in de vakantie een kijkje te komen nemen.
Het is een mooie, gezellige en zeer overzichtiglijke hobbywinkel.

Dan nu de kaart en ben benieuwd hoe jullie hem vinden.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-Linnenkarton-wit en het paarse papier is van Bo Bunny
-Joy mal -6002/0135 (hoekje) - 6002/0251 (vlinderrand)
-Lea'sbilities - Frame Oval Curvus nr:45.8923
-Knipvel Marieke -CD10289
-Distress Ink Pad - Dusty Concord.

Zou het heel leuk vinden als je in een reactie laat weten hoe je de kaart vind, alvast bedankt.
Leuk dat je ondanks het warme weer toch even een bezoekje hebt gebracht.

Fijn weekend allemaal en tot de volgende kaart,

Lieve groet van Greet.

18 opmerkingen:

lenywim35 zei

Hallo Greet.
Het is weer een prachtig exemplaar geworden.
Mooie mallen en gave bloem van Marieke.
Had er een aantal vellen meegenomen vanuit Hellevoetssluis.
Ze hebben ze niet overal. Jammergenoeg.
gr leny w

Scraptastische hobby zei

Hoi Greet,
Ik vind het weer een chique en stijlvolle kaart en een mooie bloem uit het knipvel. Heel mooiiiiii....
Lieve groetjes van Gerie

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart
groetjes Janie

ellyscard creatief zei

Prachtige kaart,mooie kleuren combo
Gr Elly

Trijntje zei

Hoi Greet, Je hebt de mallen erg mooi gebruikt op deze kaart. Leuke kaart geworden,. mooi met de donkere achtergrond. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Hele mooie kaart heb je gemaakt, leuk de paarse achtergond, mooie mallen en een leuk plaatje, liefs van Ans

Gerrie's kaarten zei

Schitterende kaart en mooie mallen bij gebruikt
Groetjes Gerrie

Bea zei

Vind het een prachtig kaartje Greet, mooie kleurencombi...

groetjes Bea.

nans'creablog zei

Een hele mooie en stijlvolle kaart Greet. Ik vind hem prachtig.

Groetjes,
Nans

marian zei

Hallo Greet,
Je hebt het over een mooie kaart, maar ik vind hem schitterend, de kleurcombinatie is ook prachtig. Het onweert en regent hier nu, dus nu even achter de computer.
Groetjes en gezellig weekend. Marian.

Tineke van der Linden zei

Een heel erg mooie kaart. Prachtige bloem en mallen gebruikt.
Groetjes Tineke

Mieke'S zei

Heel sfeervol kaartje!
Groetjes Mieke'S

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaart. Die vlinder is super, hé.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

Hoi Greet,
deze is weer helemaal top! Prachtig hoe je die vlinderstans hebt verwerkt!
Meestal zit -ie an de zij- of bovenkant... Zo is het ook erg mooi!
Groetjes,
GerJanne

PIKO hobbyblog zei

Wat een stijlvol kaartje in hele mooie kleuren.
Groetjes,
Pia

jean zei

Prachtige kaart Greet, mooi die kleuren van het 3D plaatje en het papiery

Aartje zei

Wat een prachtig geheel en die nieuwe vlinderstans is prachtig.
Groeten, Aartje

Wilma zei

Hallo Greet,
dat ik daar zelf niet op ben gekomen om de vlinderrand aan de binnenkant te gebruiken. Ik zie een heleboel kaarten die de mal aan de buitenkant gebruiken. Dit vind ik erg mooi..
Groet,
Wilma