layout

woensdag 19 juni 2013

DAMES VINTAGEKAART !!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Wat leuk dat je ondanks het warme weer je toch nog even bij mijn creaties komt kijken.

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn opgepimpte reep, daar wil ik jullie heel hartelijk voor bedanken.
De kaart die ik vandaag heb geplaatst is een dames vintagekaart, dus dames uit H........... hier weer een voorbeeld.(haha).
Leuk als er mensen zijn die je kaarten de moeite waard vinden om ze na te maken, daar doe je het toch ook een beetje voor, niet alleen omdat je het zelf leuk vind maar ook om andere inspiratie te geven.

Goed dan nu maar de kaart laten zien.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-Creatables Marianne Design-Anja's Ovaal LR0236 (basiskaart) -Large Oval by Petra LR0240
-Memory Box mal - Tulepo Circle nr:98500 - Elegant Scrollwork nr:98153
-Scrappapier Pion Design PD3104 (plaatje)
-Scrappapier Magnolia - Apple Bloom Garden

Bedankt dat je weer even langs bent geweest en hoop in een reactie te mogen lezen hoe je de kaart vind.

Fijne avond allemaal  een lieve groet en veel hobbyplezier!

Greet

23 opmerkingen:

Gerrie's kaarten zei

Greet wat een schitterende vintagekaart.Mooie mallen bij gebruikt en warme kleuren papier
Groetjes Gerrie

Ghea zei

Beeldschoon vintage kaartje heb je gemaakt Greet.....liefs Ghea

Linda zei

Wat een schitterende kaart is dat weer
gr linda

Riet zei

Wat een schitterende kaart Greet.

Liefs Riet.

Kaartenkraam zei

Heel mooi symmetrisch opgebouwde kaart!

groetjes van Ank

Engelchen zei

Weer een prachtige kaart Greet.

Groetjes Geesje

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Greet
groetjes Janie

Brigitte zei

Hoi Greet
als ik zoiets zie wordt ik helemaal vrolijk en zit ik te zoeken naar superlatieven, maar schitterend is toch ook goed?
Groetjes Brigitte

Tineke van der Linden zei

Het is een beeldschoon kaartje Greet! Prachtig zijn de kleuren.
Groetjes Tineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart,schitterend opgebouwd met die mooie mallen,lieve groetjes Miranda

lenywim35 zei

Prachtige kaart weer Greet. Mooi die kleurencombinaties Fijntjes.
Ik vind het ook leuk, dat wanneer je iets maakt, dat je dan een mail krijgt: Je mag 3 maal raden wat ik vandaag ga maken"Ik citeer hier Cora Ik hoop, dat zij er succes mee heeft.
Die dames van jou ook gr leny w

marian zei

Hallo Greet,
Ook dit is weer een zeer geslaagd kaartje, je reep had ik even gemist, maar die is ook erg mooi.
Groetjes van Marian.

Erika zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Greet! Hele Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Erika

nans'creablog zei

Een schitterende vintagekaart. Ik vind de kleur ook heel mooi.

Groetjes,
Nans

Ans Gilbert zei

Prachtige Vintage kaart heb je gemaakt, Greet een heel mooi model, leuk plaatje en perfect afgewerkt..liefs van Ans

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart met een prachtig vintageplaatje.

Groetjes, Astrid.

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje
Een leuk model kaart
Groetjes Margreet

Lenie zei

prachtige kaart en mooi model ook.
groeten Lenie

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaart en toffe kleuren.

grtjs
Claudia

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende kaart is het geworden Greet!
Groetjes doris

PIKO hobbyblog zei

Een beeldschoon vintage kaart.
Groetjes,
Pia

Liesbeth zei

Wat mooi weer Greet, wat 'n mooie mallen gebruikt.
gr. Liesbeth

GerJanne zei

Wauw, wat een mooie kaart heb je gemaakt! Echt helemaal vintage!
Prachtige kleur ook.
GerJanne