layout

zondag 14 oktober 2012

DRIELUIKKAART.

Hallo bezoekers van mijn blog.

Leuk dat je weer even een bezoekje komt brengen en misschien doe je wat ideetjes op.
Bij deze wil ik iedereen bedanken die een reactie heeft gegeven op mijn vorige kaart, was heel leuk om te lezen.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met het nieuwe scrappapier van Galerie Papieru, dit is in Nederland alleen te koop bij 't Hobby Hoekje "De Linge" markt 20a in Leerdam.
Het is prachtig mooi papier en kon ik het weer niet laten om te kopen.
Wil je het schitterende papier eens bekijken, ga dan even een kijkje nemen in de webwinkel.
Dit is de kaart die ik gemaakt hebt met dat prachtige papier.


Voor de kaart heb ik gebruikt:
-Scrappapier Galerie Papieru - Purple Violet - paars en gebloemd.
-Cheery Lynn Stans - DL129
-Creatables Marianne Design - Labels LR0154
-Creatables marianne Design  - Leaves LR0192
-Creatables Ovaal van Petra - LR0235
-Memorybox Stans - Madera Corner -98237
-Marieke's Design - plaatje
-Nog wat goudkleurige plakparels en met de Pearlmaker wat parels gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie reactie weer mag lezen over hoe je de kaart vind.
Alvast bedankt en heel leuk dat je even bent langs geweest.

Fijne dag verder en tot de volgende creatie.
Lieve groet van Greet.







25 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
WOW..wat een schitterende drieluik kaart en ..dat papier ook prachtig..ik had wel bericht gehad dat het papier binnen was..maar zo zie je in 't echt hoe her er uit ziet.. En 80 km lopen, wat een prestatie..sportieve man heb jij..

Liefs Ans

jolanda zei

prachtig kaartje, leuk model

Wil zei

Schitterende kaart en evenzo mooi papier.

groetjes, Wil

Kitty Dieleman. zei

Greet dit is ook wel een hele mooie kaart,prachtig papier en echt mijn kleur.
Bedankt voor je leuke reactie,ik had er 3 middagen aan bezig geweest een werk om het alsmaar uit te meten.

Fijne avond en groetjes.

Kitty

GerJanne zei

Hoi Greet, dat is inderdaad heel mooi papier! En het model van je kaart vind ik ook geweldig!
Prachtig drieluikje!

Groetjes, GerJanne

Jokecreatief zei

Wat een mooie drieluikkaart. Mooi papier. Ga gelijk kijken in de webwinkel.
groetjes Joke.

Gerrie's kaarten zei

Hallo Greet
Wat een prachtige kaart heb je gemaaktmet mooie kleuren
Groetjes Gerrie

Yvonne B zei

Prachtig Greet,

Super kleuren en een leuk idee zo'n drieluik

Unknown zei

Mooi papier en prachtig zo'n drieluik, heel erg mooi gedaan!

Groetjes, Priskilla

Erica ♥ zei

Het is zeker prachtig papier,
en je hebt er dan ook een hele
mooie kaart mee gemaakt !

Grtjs Erica ☼

Linda zei

Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt, schitterend. Het papier is ook erg mooi
gr linda

Wies zei

Hele mooie kaart Greet. Leuk model en mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.
Groetjes, Wies

Liesbeth zei

Wat mooi gemaakt weer Greet, leuk zo'n drieluik
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Prachtige gedaan Greet. Mooi zo die drieluik. En wat ziet dat papier er schitterend uit zo. Geweldig mooi.
groetjes Joke

Cards en Box bij Lady M zei

mooie combinatie mooie kaart en prachtig papier groetjes maartje

Bea zei

Wat een mooie 3luikkaart Greet en dat papier vind ik zo prachtig...

groetjes Bea.

marian zei

Hallo Greet,
Wat een leuke kaart, en inderdaad prachtig papier. En nog wel in mijn favoriete kleur : lila
Groetjes van Marian.

Ans S. zei

Prachtige kaart met heel mooi papier.

Groetjes Ans

Mieke'S zei

Prachtige kaart!
Lieve kleurtjes.
Wel een heel werk hoor!
Als iemand deze kaart ontvangt krijgt'ie eigenlijk 3 kaartjes!
Groetjes Mieke'S

Riet zei

Wat een prachtige kaart Greet.


Liefs Riet.

Joke zei

Super mooie kaart Greet!!!!!!!!!!!!
Gr. Joke

Babette zei

Wat een mooi kaartje, heel leuk zo'n drieluik.
Groetjes Babette

manuela zei

WOW..wat een schitterende drieluik kaart en ..dat papier ook prachtig..

Liefs Manuela

Trudy zei

Wat is dit weer een gaaf kaartje Greet!!
Groetjes Trudy

jans zei

heb hem in de winkel al uitgebrijd bewonderd schitterend gedaan greet grt jans