layout

donderdag 19 juli 2012

SPECIAAL VOOR JOU VERJAARDAG

Hallo bezoekers van mijn blog.

Gezellig dat je op deze regenachtige dag even een bezoekje komt brengen.
Echt vakantieweer is het nog niet, maar wel lekker weer om te freubelen of om de Nijmeegse vierdaagse te lopen, daar is mijn man mee bezig, hij heeft er nu al 150 km op zitten, morgen nog 50 km en dan kan hij lekker even uitrusten.
Ik vind het knap hoor van al die wandelaars, m'n complimenten voor allemaal!!!!
En voor morgen wens ik jullie allemaal succes en een hele fijne dag!!!

Goed dan nu maar weer even verder met het freubelen.
Eerst wil ik degene hartelijk bedanken voor hun lieve en leuke reacties die ze hebben gegeven  op mijn vorige kaart.
Heb ze ook nu weer met heel veel plezier gelezen.

Mijn creatie van vandaag is een keer geen kaart maar een kadotasje, leuk voor een verjaardag.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.


Voor dit tasje heb ik gebruikt:
-Tasje                                 - grijs
-Papicolor papier                - rood, zwart en grijs bewerkt
-Knipvel                             - Studio light nr:1139
-Rand boven en onder        - Magnolia Doohickeys Cutting Die - Old Swedisch Lace
-Spelbinder Nestabilities    - Floral Ovals S4-019
-Takje bij bloemetjes          - Marianne mal nr LR0226
-De kaart afgewerkt met     - Bloemetjes en en hartjes en stickers

Al het materiaal van deze kaart heb ik gekocht bij 't Hobby Hoekje "De Linge" in Leerdam,
Daar hebben ze weer een geweldige AANBIEDING je krijgt namelijk op alle PAPER PADS  maar liefst 20% KORTING, ( behalve op de al afgeprijsde paper pads)
Deze aanbieding is tot maandag 6 augustus en geldt in de winkel en webwinkel.

Zou het ook nu weer heel leuk vinden als je een reactie achterlaat, alvast bedankt.
Leuk dat je even bent langs geweest, fijne dag en tot de volgende creatie.
Ik wens al de vakantiegangers heel veel plezier op hun vakantieadres .

Lieve vakantie/freubelgroet van Greet.

15 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtig tasje Greet.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat heb je dat mooi gemaakt
gr linda

Sieta zei

Wat is je tasje geweldig mooi geworden Greet.

Liefs, Sieta

Marjan zei

Wat een mooi tasje zeg !!
Wens je man maar sterkte met de laatste loodjes. Pfff ik doe het hem niet na hoor !

Groetjes, Marjan

Wil zei

Wat mooi Greet! Het is net alsof alles ingelijst is in een rood lijstje. Heel erg leuk om zo een kadootje te geven.

groetjes, Wil

Unknown zei

Wat een mooi tasje heb je gemaakt! Ik heb respect voor alle mensen die de 4-daagse lopen, zeker met het weer wat we vandaag hebben gehad!

Groetjes, Priskilla

Erika zei

Supermooi tasje Greet!
Erg leuk als kadootje met een aardigheidje erin.

Groetjes Erika

Anoniem zei

Een prachtig tasje Greet. Wat is dit ontzettend leuk om te krijgen met eenkleinigheidje erin.
Groetjes Joke

Kitty Dieleman. zei

Heel leuk tasje heb je gemaakt,mooie kleur zo.
Super zeg van je man zoveel kilometer,dat gaat morgen vast ook nog lukken,hij krijg toch wel een mooie bos bloemen zeker van je voor zo'n prestatie.

Groetjes Kitty

Babette zei

Wat een schitterend tasje, dit is al een kadootje op zich.
Groetjes Babette

marian zei

Hallo Greet,
Het tasje is weer geweldig leuk. Lekker frisse kleurtjes. Inderdaad heel leuk om een cadeautje in te doen.Leuk om te geven en om te krijgen.
Ik wens je man veel succes,hoop dat hij goed de finish haalt, ga je met gladiolen aan de finish staan?
Gezellig weekend en groetjes van Marian.

Trudy zei

Je tasje is prachtig Greet.
Heel leuk om te krijgen.
groetjes Trudy

Glenda de Heide zei

Prachtig tasje.

Veel liefs Glenda

Kizzy zei

Het is een prachtige cadeautasje geworden Greet, mooie kleurtjes en leuke details erbij.
Groetjes Kizzy

Devlin zei

Je hebt de w vergeten, maar verder een prachtig tasje. Mooie kleurencombi.