layout

woensdag 20 juni 2012

KINDERKAART

Hallo allemaal.

Wat leuk dat je weer een bezoekje komt brengen op mijn blog.
Ook zag ik dat ik er weer een nieuwe volgster bij heb, wat leuk dat er steeds weer mensen zijn die mijn creaties zo leuk vinden dat ze volger worden.
Dan wil ik ook weer iedereen hartelijk bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn schommelkaart, wat was het weer leuk om te lezen.

Vandaag laat ik jullie een kinderkaart zien die ik niet met een 3d plaatje heb gemaakt, maar met het nieuwe scrappapier van Pion.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.



Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-Scrappapier Pion Design nieuw          -PD2503 en PD2606
-Spelbinder Nestabilitie Floral Ovals    -S4-356
-Marianne Creatables                          -LR0156
-Joy mal kaartenstandaard                   -6002/0123
-Om de kaart verder af te werken heb ik Paper Flowers erop gedaan en parels gemaakt met de pearlmaker .

Zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat over hoe je de kaart vind.
Alvast bedankt. 

Leuk dat je even bent langs geweest en kom zeker ook bij jou langs.

Groetjes Greet.

15 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Wat een leuk "schilderijtje"zo leuk plaatje ook er op

groetjes joke

Hannie Stoel zei

Heel mooi Greet,

groetjes, Hannie

Unknown zei

Hij is heel erg mooi en wat een prachtig papier weer!!

Liefs, Priskilla

Wil zei

Wat een lief kaartje Greet. Het is zo net een schilderijtje. Mooie zo die ovaal met dat randje. De kaarten standaard vind ik er helemaal bij passen.

groetjes, Wil

Jokecreatief zei

Mooi kaartje. Zo komt dat papier van Pion wel heel mooi uit. Leuke afwerking.
groetjes Joke.

Liesbeth zei

Hij is erg mooi gemaakt Greet, zoveel leuke dingen te zien en mooi gedaan met dat mooie papier, gr. Liesbeth

Anoniem zei

Hoi greet,wat een ontzettend leuke
kaart.Groetjes Nel.

Engelchen zei

Hoi Greet,

Een mooie kaart zeg :)
Groetjes Geesje

marian zei

Heel leuk gedaan,prachtig papier van Pion.
Groetjes van Marian.

martjesknutselhoek zei

een mooi kaart.
en ook een leuke mal.

groetjes Martha en Margret

Riet zei

Wat een prachtige kaart Greet.

Liefs Riet.

Aukje zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt met een mooie mal!
Groetjes
Aukje

Mieke'S zei

Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.
Fijn weekend!
Groetjes Mieke'S

Sieta zei

Hij is heel erg mooi en wat een prachtig papier weer.
Leuke kaart is het zo geworden.

Liefs Sieta

GerJanne zei

Hoi Greet,

heel lieve kinderkaart is dit!!
Ik denk dat vooral meisjes hier weg van zijn!
GerJanne