layout

zaterdag 17 september 2011

KERSTKAART

Hallo bezoekers van mijn blog.

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen.
Ook wil ik jullie weer hartelijk bedanken voor de leuke en lieve reactie's die jullie steeds weer geven op mijn kaarten, dat doet me steeds weer goed.
Nogmaals bedankt.

Dan laat ik jullie nu maar weer een kerstkaart zien, zodat jullie misschien weer een ideetje op kunnen doen.
Zelf vindt ik de kaart wel mooi geworden, maar ja smaken verschillen en dat is maar goed ook.
Geef daarom gerust je mening, over hoe je de kaart vindt.



Voor deze kaart heb ik gebruikt:

-Scrapvel van Pion-winterbird nr:pd 1706
-3d knipvel van Mattie nr:mb 0114
-pons van Martha Stewart de dolly lace
-Marianne Design mal nr: DS 0908
-De kaart met roosje en stickers afgewerkt.

Ben benieuwd naar jullie reactie,s.
Fijn weekend allemaal en tot de volgende creatie.

Lieve groet van Greet

18 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een plaatje, mooi hoor!

Gretha zei

Ik vind hem schitterend Greet, erg stijlvol en prachtig van kleur.
Fijn weekend.
Groetjes Gretha

marian zei

Hallo Greet,
Een hele lieve kerstkaart,dat wit heel fijntjes en dan dat lieve konijntje,echt goed geslaagd.
Prettige zondag en groetjes van Marian.

Linda zei

Ohhhh super, wat een mooie kaart
gr linda

Mieke'S zei

Grappig met de roodborstjes.
Heel feestelijk.
Groetjes Mieke'S

Jaimy zei

mooi kaartje
groetjes, Mandy & Jaimy

Anoniem zei

Het is weer echt een plaatje hoor Greet. Heel warm zo. groetjes Joke

Erika zei

Ik vind 'm heeeeel erg mooi Greet!!!

Groetjes Erika

Joke zei

super Greet weer een hele mooie kaart.
Gr. Joke

Anoniem zei

wauw wat een plaatje
de knutselmuts

Liesbeth zei

Hij is prachtig Greet,en wat leuk dat ik gewonnen heb, kan ik ook eens gaan proberen je kaartjes te evenaren.
Dank je wel hoor, ik ga je mailen.
Groetjes Liesbeth

Anoniem zei

Mooi hoor Greet,ik ga proberen om hem
na te maken.groetjes Nel

Aartje zei

Halo Greet, mooi gedaan weer.
Groeten Aartje

GerJanne zei

Hoi Greet,

dat ziet er weel heel bijzonder uit! Mooi met die randen aan de boven- en de onderkant!!
Lief konijntje!

Groetjes,

GerJanne

Trudy zei

Mooie kaart weer Greet!
Groetjes Trudy

Kaarten van José zei

Ik vind je kaart schitterend Greet.

Groetjes,
José

Liesbeth zei

Hoi Greet,

Ik laat je hierbij weten dat ik het pakket keurig heb ontvangen, en dat ik aan het brainstormen ben om er mee aan de slag te gaan!
Je ziet ze vanzelf wel verschijnen op mijn blog.
Nogmaals bedankt.
gr. Liesbeth

Unknown zei

Mooie kaart. Leuk die pakketjes.
Groet van Alexan