layout

zaterdag 24 september 2011

GOEDE KERSTDAGEN

Hallo Allemaal.

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke en lieve reactie,s die jullie steeds weer geven op mijn kaarten, altijd leuk om te lezen.

Gisteren heb ik jullie kaarten laten zien van een pakket,
vandaag laat ik weer een eigen ontwerp zien, vindt ik zeker zo leuk om te doen hoor.
Het is wel weer een kerstkaart, maar vooruit.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:

-linnen karton - roomwit
-groen oplegvel
-Scrappapier -Pion design PD1702
-Marianne Design creatables - nr:LR0182
en de kaart verder afgewerkt met lint en stickers.


Vindt het erg leuk en stel het zeer op prijs,als je ook nu weer een reactie achterlaat.

Alvast hartelijk bedankt, en een heel prettig weekend.

Lieve groet van Greet.

13 opmerkingen:

Linda zei

schitterend en wat een mooi papier is dat toch
gr linda

Gretha zei

je hebt weer prachtige creaties gemaakt Greet, een lust voor het oog. Vooral de laatste vind ik erg stijlvol.
Groetjes Gretha

Aartje zei

Greet, erg mooi weer, vind de kerstbal met die gekleurde achtergrond erg mooi.
Groeten Aartje

marian zei

Hallo Greet,
Het is een hele mooie kerstkaart geworden,die kerstbal creatables zijn ook zo leuk.Ik heb ze ook gekocht dus zul je ze bij mij ook nog wel voorbij zien komen.
Nog bedankt voor je bezoekjes aan mijn blog en de lieve reactie.
Groetjes van marian.

Anoniem zei

weer toppie
de knutselmuts

Liesbeth zei

Wat een chique kerstkaartje Greet.
prachtig.
gr. liesbeth

Anoniem zei

Een mooie kaart hoor Greet,het papier
is al in huis.groetjes Nel

Trudy zei

Wat een mooie kaart Greet , met prachtige details !!
Groetjes Trudy

Erika zei

Een heel mooi kaartje weer Greet!
Het papier is ook zo prachtig, daar krijg je nooit genoeg van.
Prettige avond verder en tot ziens/blogs/mails!

Groetjes Erika

Unknown zei

Nou ik ben gek op jouw kerstkaarten. Dit is toch ook weer een beauty hoor, Greet!!
Hartelijke groet van Alexan

Kaarten van José zei

Je hebt een schitterende kerstkaart gemaakt Greet. Wat is dit een prachtig papier.

Groetjes,
José

creapleeg zei

Hoi Greet

Wat een sjieke kaart, mooi zeg

groetjes Carol

Mieke'S zei

Oh, deze is prachtig!
Dat papier is ook schitterend.
Heel mooi.
Groetjes Mieke'S